1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.golebie.sklep.pl, prowadzony jest przez firmę
Usługi Transportowe Waldemar Wojtowicz – Sklep „Wszystko dla gołębi – u Waldka” z
siedzibą w miejscowości: Świebodzice, woj. dolnośląskie.
Dane Sprzedawcy:
Usługi Transportowe Waldemar Wojtowicz
Sklep „Wszystko dla gołębi – u Waldka”
58-150 Świebodzice
ul. Metalowców 13
NIP: 884-154-16-84
REGON: 890249575
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta
przedstawiona przez sklep golebie.sklep.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w
rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
3. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.golebie.sklep.pl, telefonicznie
lub e-mailem.
4. Zamówienia poprzez stronę www.golebie.sklep.pl mogą składać klienci, którzy założyli
indywidualne konto w sklepie golebie.sklep.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym
koncie klienckim.
5. Obsługa zamówienia płatnego przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia
przez kupującego, jak i Sprzedającego. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w
ciągu 3 dni od dnia ich złożenia nie będą realizowane.
6. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłącenia transakcji od operatora
przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które
nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane
(nie będą realizowane).
7. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 18, za wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy.
8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do
wysyłki (status transakcji - GOTOWE).
9. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 74 8541852) lub e-mailem pod
adresem golebie.sklep@gmail.com
10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
12. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i
odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
13. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w
wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
14. Przesyłki dostarcza Poczta Polska oraz firmy kurierskie: DPD i InPost.
15. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie.
16. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji
zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. Czas realizacji
zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie
gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i
wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Jest równy całkowitemu terminowi realizacji zamówienia,
jeśli zamówione produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie lub magazynach
dystrybutorów.
17. Zwrot bez podania przyczyny.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, ciągu 10 dni
od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez
podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.
Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Towar powinien być
oryginalnie zapakowany.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura
lub paragon). Prosimy także o informację dlaczego towar został zwrócony.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym
towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt odesłania
towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.
18. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe
podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu. Sklep nie
przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem
towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu
reklamacji.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Prosimy również o informację
dlaczego towar został zareklamowany. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w
ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli
będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep
zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie
towary do wyboru.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika,
wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.
19. Rejestracja – konto klienta
Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie golebie.sklep.pl lub złożenie
zamówienia jednorazowego oznacza akceptację Regulaminu sklepu golebie.sklep.pl oraz
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z w/w Regulaminem. Sklep
zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
"O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do
wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia
żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
20. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu
cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za
szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22
poz.271).
21. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między
sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z
intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron – sprawę może rozpatrzeć Sąd. Sądem
właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby
pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
22. Właściciel sklepu oraz pracownicy dokładają wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne
umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak
odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę
przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane
techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez
klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu
klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o
odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
|
|